Версия для слабовидящих: Вкл Выкл Изображения: Вкл Выкл Размер шрифта: A A A

Объявление

“ЎЗ-ЎЗИГА БЎЛГАН ИШОНЧНИ ОШИРИШ”

“ЎЗ-ЎЗИГА БЎЛГАН ИШОНЧНИ ОШИРИШ”

  • 30 May 2025

 

“ЎЗ-ЎЗИГА БЎЛГАН ИШОНЧНИ ОШИРИШ”

 

Республика болалар ижтимоий мослашуви маркази “Ижтимоий ва ҳуқуқий хатар гуруҳидаги  болалар муаммоларини ўрганиш” бўлими психологи Чилонзор туманидаги 184-умумий ўрта таълим мактабининг 2 нафар 2-синф ўқувчилари ва 4 нафар 6-синф оқувчилари билан “Ўз-ўзига бўлган ишончни ошириш” мавзусига бағишланган индивидуал машғулотлар ўтказди.

Иш жараёнида болалар билан мавзу доирасида қизиқарли савол-жавоблар, ўз-ўзига бўлган ишончини ошириш учун интерактив ўйинлар, пластилин орқали ўзига бўлган ишончини кўрсатиб бериш, шу орқали болада ўзига бўлган баҳосини ошириш учун ўз устида нималар билан ишлаш кераклигини аниқлаб, тушунтириб берилди. Шунингдек, мактаб психологи учун бу болалар билан ишлаш бўйича тавсиялар берилди.

 «ПОВЫШЕНИЕ УВЕРЕННОСТИ В СЕБЕ»

Психолог отдела «Изучение проблем детей групп социального и правового риска» Республиканского центра социальной адаптации детей провел индивидуальные занятия на тему «Повышение уверенности в себе» с двумя учащимися 2-го класса и четырьмя учащимися 6-го класса школы № 184 Чиланзарского района столицы.

В ходе работы с детьми звучали интересные вопросы и ответы по теме, были организованы интерактивные игры для повышения уверенности в себе, а также упражнение − выражение уверенности в себе с помощью пластилина. Это позволило определить, над какими аспектами ребенку нужно работать, чтобы повысить самооценку, и объяснить это доступным языком.

Кроме того, школьному психологу были даны рекомендации по дальнейшей работе с этими детьми.

 

“BUILDING SELF-CONFIDENCE”

A psychologist from the Department for Studying the Problems of Children from Social and Legal Risk Groups at the Republican Center for Social Adaptation of Children held one-on-one sessions on the topic “Building Self-Confidence” with two 2nd-grade students and four 6th-grade students from School No. 184 in the Chilanzar District of Tashkent.

During the sessions, the children took part in fun Q&A activities, played interactive games to boost confidence, and completed a task where they expressed self-confidence using plasticine. This helped identify the areas each child needs to work on to improve their self-esteem and allowed the psychologist to explain everything in a clear, child-friendly way.

The school psychologist also received advice and suggestions for continuing work with these students.