МЕТОДИК МАТЕРИАЛЛАР – АМАЛИЁТГА
МЕТОДИК МАТЕРИАЛЛАР – АМАЛИЁТГА
Республика болалар ижтимоий мослашуви маркази (РБИММ) нафақат турли тоифадаги ижтимоий ҳимояга муҳтож болалар билан ишлайди, балки педагогика ва психология соҳасида тадқиқот олиб борган олимларнинг апробацияси ўтадиган майдонча ҳамдир. РБИММ да Ўзбекистон миллий университети тадқиқотчиси психология фанлари бўйича фалсафа доктори (PhD) илмий даражасини олиш учун Ф.С.Мамированинг ”Эшитишда нуқсони мавжуд ўқувчиларда когнитив жараёнлар ривожланишининг психологик хусусиятлари” мавзусида тайёрлаган диссертация иши муҳокамаси қизиқарли савол-жавоб асосида ўтди. Муаллиф томонидан ишлаб чиқилган методик материални марказ психологлари ва логопедлари амалиётига жорий этиш тавсия этилди.
МЕТОДИЧЕСКИЕ МАТЕРИАЛЫ – В ПРАКТИКУ
Республиканский центр социальной адаптации детей (РЦСАД) является не только учреждением, работающим с различными категориями детей, нуждающихся в социальной защите, но и площадкой для апробации исследований ученых в области педагогики и психологии.
В РЦСАД прошло обсуждение диссертационной работы исследователя Национального университета Узбекистана Ф.С. Мамировой на тему «Психологические особенности развития когнитивных процессов у учащихся с нарушениями слуха», подготовленной для получения научной степени доктора философии (PhD) по психологическим наукам. Обсуждение прошло в форме интересных вопросов и ответов. Разработанные автором методические материалы рекомендованы для внедрения в практическую деятельность психологов и логопедов центра.
PRACTICAL USE OF METHODOLOGICAL MATERIALS
The Republican Center for Social Adaptation of Children (RCSAD) is not only a place that supports different categories of children in need of social protection, but also a space where research in education and psychology is tested and applied.
At the RCSAD, a discussion was held on the dissertation of F.S. Mamirova, a researcher from the University of Uzbekistan. Her work is titled “Psychological Features of the Development of Cognitive Processes in Students with Hearing Impairments” and was prepared for earning a PhD in Psychology. The discussion took place in a lively format with questions and answers. The methodological materials and recommendations developed by the author will be useful for the practical work of psychologists and speech therapists at the center.