НАЗАРИЯДАН АМАЛИЁТ САРИ
НАЗАРИЯДАН АМАЛИЁТ САРИ
Республика болалар ижтимоий мослашуви маркази қатор олий таълим муассасалари билан талабаларнинг олган назарий билимларини амалда қўллашлари борасида ҳамкорлик қилиб келади. Ўзбекистон Республикаси Вазирлар Маҳкамасининг 2024-йил 13-декабрдаги 836-сонли қарорига мувофиқ, олий таълим ташкилотлари битирувчиларининг якуний давлат аттестациясини иш берувчи ташкилотида ташкил этиш мақсадида РБИММда 2025-йил 31-январь куни дефектолог олимлар ва РБИММ мутахассислари иштирокида Махсус педагогика (олигофренопедагогика, логопедия, сурдопедагогика) йўналиши бўйича магистрлар магистрлик ишларини ҳимоя қилдилар. Долзарб муаммолар бўйича илмий ишларни муваффақиятли ҳимоя қилган магистрантларга соҳаси бўйича ишлаш таклифлари берилди.
ОТ ТЕОРИИ К ПРАКТИКЕ
Республиканский центр социальной адаптации детей сотрудничает с рядом высших учебных заведений в области применения студентами полученных теоретических знаний на практике.
В соответствии с постановлением Кабинета Министров Республики Узбекистан № 836 от 13 декабря 2024 года в целях организации итоговой государственной аттестации выпускников вузов на базе организаций-работодателей 31 января 2025 года в Республиканском центре социальной адаптации детей состоялась защита магистерских диссертаций по направлению «Специальная педагогика» (олигофренопедагогика, логопедия, сурдопедагогика) с участием ученых-дефектологов и специалистов центра.
Магистрантам, успешно защитившим научные работы по актуальным темам, предложены вакансии в соответствующих сферах.
From Theory to Practice
The Republican Center for Social Adaptation of Children collaborates with various higher education institutions to help students apply their theoretical knowledge in real-life practice.
Following Cabinet of Ministers Resolution No. 836, issued on December 13, 2024, which allows university graduates to complete their final state certification within employer organizations, the center hosted a master’s thesis defense on January 31, 2025. The defense was conducted in the field of Special Pedagogy (including oligophrenopedagogy, speech therapy, and surdopedagogy) with the participation of defectologists and center specialists.
Master’s students who successfully