Версия для слабовидящих: Вкл Выкл Изображения: Вкл Выкл Размер шрифта: A A A

Объявление

 ЎЗ-ЎЗИНИ БАҲОЛАШДА МЕЪЁР МАСАЛАЛАРИ

ЎЗ-ЎЗИНИ БАҲОЛАШДА МЕЪЁР МАСАЛАЛАРИ

  • 13 October 2025

 ЎЗ-ЎЗИНИ БАҲОЛАШДА МЕЪЁР МАСАЛАЛАРИ

 

Республика болалар ижтимоий мослашуви марказининг “Ижтимоий ва ҳуқуқий хатар гуруҳидаги болалар муаммоларини ўрганиш” бўлими мутахассислари томонидан Юнусобод туманидаги 150-мактабда 8 нафар ўқувчилар учун навбатдаги “Ўз-ўзини баҳолашни ошириш” мавзусидаги семинар-тренинг ўтказилди. Ўқувчилар билан “Мен бажара оламан” техникаси, “Ўз ҳис-туйғуларини аниқлаш” тести ва бошқа мотивацион машғулотлар амалга оширилди. Ушбу семинар-тренингни мақсади ўқувчилар орасида ўзига бўлган ишончи жуда паст ва ўзига бўлган ишончи жуда баланд тоифадаги ўқувчиларни аниқлаб, улар билан коррекцион ишлар олиб боришдан иборат бўлди.

 

ВОПРОСЫ НОРМ В САМООЦЕНКЕ

 

Специалисты отдела «Изучение проблем детей групп социального и правового риска» Республиканского центра социальной адаптации детей провели очередной семинар-тренинг «Повышение самооценки» для восьми учащихся школы № 150 Юнусабадского района столицы.

Во время занятия с детьми проведены упражнения по методике «Я могу», тест «Определи свои чувства» и другие мотивационные упражнения.

Цель семинара-тренинга заключалась в выявлении учащихся с чрезмерно заниженной или, наоборот, завышенной самооценкой и в дальнейшем проведении с ними коррекционной работы.

 

SELF-ESTEEM STANDARDS

Specialists from the Department for the Study of Children at Social and Legal Risk at the Republican Center for Social Adaptation of Children conducted a regular seminar and training session titled “Improving Self-Esteem” for eight students from School No. 150 in the Yunusabad District of Tashkent.

During the session, the children participated in various activities, including the “I Can Do It” exercise, the “Identify Your Feelings” test, and other motivational games.

The purpose of the seminar was to identify students with either excessively low or high self-esteem and to provide them with further corrective and supportive guidance.